lunasilver

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Lista

Av Luna - 26 augusti 2014 14:22

1. Tre namn jag lyssnar till:

Lina

Luna

Linsi


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag orkar sminka mig varje dag fastän klockan är typ 6 på mårgonen.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mina ben



4. Detta är jag rädd för:

Att bli lämmnad eller utbytt.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Jesper.

Internet. haha.

Och Ledigt


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Prata finska :c

Gå på finskalektioner 

Jogga flera kilometer det är så jobbigt...:c


7. Detta tycker jag om att göra:

Pussaas och kramas och mysa med den jag älskar 


8. Detta vill jag göra just nu:

Bli sjukare än vad jag är just nu!


9. Bästa känslan:

Kanske när man inte har läst alls på något prov och så får man liksom fulla poäng C:


10. Värsta känslan:

Känna sig utaför/utfryst


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

-


12. Är jag kär just nu?

ja.


13. Jag vill gifta mig:

Inte i kyrkan men ja. <3


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Bli smal och känna mig fin


15. Min käraste ägodel:

Vet inte vad jag ska svara


16. Något jag vill ha i present:

Något unikt. Som ingen annan har.


17. Detta har jag på mig just nu:

En väldigt ful randig skjorta och ett par trosor.


18. Favoritkläder:

Kanske svarta jeans och någon svart stickad tröja med mina silvriga dr.martens eller creepers


19. Favorit djur:

Kanin helt klart 


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Indie (Inte såndär hipter indie men riktig indie)

Klassiskt 

Post-Punk


21. Favoritlåt just nu:

Yann Tiersen - Les Deux pianos

Den brukar jag lyssna på när jag läser. 


22. Roligaste ämne i skolan:

Matematik och modersmål


23. Tråkigaste ämne i skolan:

finska helt klart.


24. En bok jag gillar:

Kristian gidlund- I kroppen min


25. En film jag älskar:

Amelie


26. Favorit tv-program?

hahah kanske kniven mot strupen haha


27. Favoritdoft:

Vet inte. Älskar vår tvål som äär typ daggkåpa eller nåt.


28. Detta äter jag gärna:

just nu: Pizza med mycket ost.

Annars: Sushi 


29. Dricker helst:

Energidryck


30. Favoritgodis:

Sura men vet inte vilka o:


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Paris, till jesper och London


32. Färg på mina ögon:

Blå med en rand av grönt


33. Min längd:

1.65 kanske 


34. Jag tror på:

-


35. Jag spelar:

Piano, Gitarr och Call of duty och league och Legends :D


36. Person jag beundrar:

Alan kanske aahaha


37. Så här bor jag:

ett fult gult hus.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Har tappat ränkingen.


39. Det här tänder mig:

Dofter, gärna mango!


40. Det här gör mig avtänd:

Svett


41. Favoritfärg:

Blå


42. Favoritcitat:

Fint ställe ur min bok:

Ha sex i sängen. I soffan. I dushen. På diskbänken. Köksbordet. På golven, på den vita mattan.

Vill bita. Vill bli biten. Ta tag som om vi båda ska gå sönder. Varva med försiktighet. Lung. Blanda svetten med kyssar. Smekningar med rivmärken. Närhet med distans. Hets med långsamhet.

Och när jag kommer, vill jag komma med hela kroppen. Då vill jag darra i minuter, betrakta den nakna kroppens utmattade muskler. Tatueringarna. Ärren. 

För sedan vet jag att tankarna om döden kommer tillbaka. Jag ser den närma sig.

Jag hör dem berätta att njutingen är över.


43. En hemlighet jag vet:

Kan inte berätta


44. Bästa present jag fått:

:)


45. Senast köpta skiva:

Kent -Kent


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Hhahaha.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

:D alLLt
48. Udda förmåga/egenskap:

Kanske mina pianoskillz som jag inte har ahahha xd 


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Kanin 


50. Vad lyssnar du på just nu?

Danny Elfman - Alice's theme


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Äta pizza


52. Var är dina föräldrar födda?

Fiiinland 


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Diablo III


4. Vilken är din favoritrestaurang?

Itamae sushi


55. När badade du i en pool senast?

-


56. Har du varit med i någon skolpjäs?

JA <3


57. Hur många barn vill du ha?


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hipster skit.


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?


60. Vad har du för TV-kanaler?

alla


61. Har du åkt moped någon gång?

ja xd 

Föll mot en trappa hade ont ben i en vecka men det gick bra!


62. Har du busringt någon gång?

Lol!

Ja..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luna - 21 oktober 2014 20:24

Ennu en gång lämnad, då föralltid var nio månader och tjugosju dagar. Tre ord. Tre ord som gjorde att jag gick sönder. Tre ord som ändrade mitt liv. Tre ord som tog dig ifrån mig.  Ny tjej har du med glädje då jag bär bådas sorg på mina axlar...

Av Luna - 27 september 2014 23:11


Orkar inte höra ''Jag vet inte mer'', ''orkar inte mer'', ''jävla distans''. Jag vill inte missa dig. Har inget att göra, sitter och gråter as usual. Jag mår ba inte så bra atm. Hela året som började skit har blivit ennu värre. En mardröm.    ...

Av Luna - 13 september 2014 08:47

Hej! Idag ska jag intr göra så mycket, ska först åka in till centrum för att göra min kompis skoluppgift och sen ska vi typ lana. Jag ska försöka hitta en keps på stan för att ja skulle gärna vilja ha en :3 Fin bild jag tog igår älskar hur man kan ...

Lel

Av Luna - 30 augusti 2014 00:10


Lite bilder från idah cx

Av Luna - 29 augusti 2014 21:43

    hell yeah, har lite cozy time med min bästa vän idag. :) wll vi har inte umgåtts på en väcka sååååååååååå. Här ligger hon haha.  Blev inge spel idag heller. Men ska se om jag får chansen att köpa imårn, beställer datorn imårn ochså. det bli...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards