lunasilver

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Beslutsångest

Av Luna - 28 augusti 2014 21:31

Imårgon ska jag köpa ett spel. Jag är inte dendär typen som köper massa spel på en gång utan jag tar det ett i gången och spelar slut det jag har innan. Tyvärr så har jag flera ospelade spel i mitt 'spelasrkiv'. *Suck* men försöker mitt bästa. Har dock tröttnat på alla spel. Måste ju ha något kul nytt då.

Kan inte bestämma mig. Min spelkompis har typ rekomenderat dessa.


Borderlands 2 

 

Har sett massa videos va detta spel, det ser så sjukt roligt ut tbh c: Har velat spela det ett längre tag. Det är inte ens så dyrt:D 




Så ser det ut!



Metro last night


har också hört massa bra om dethär spelet. Har tänkt köpa det en gång men fick händerna på ett annat spel och sen glömde jag metro xd 

Har inte så mycket annat att säga om spelet. 

Vet inte så mycket om det ahahha xd 

 

Oj haha, bilden blev inte så värst stor *fail* men så ser det ut. Har länge velat testa.



Skåda grafiken.

Love it!


Men nu ska jag dra och sova för jag får inte se ut som nå jävla freak imårn för att man blir ju typ fotad me klassen och vill inte bli mer mobbad än vad jag redan är! 


Om du vet nåt helt awesome jävla spel så kan du kommentera! 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luna - 21 oktober 2014 20:24

Ennu en gång lämnad, då föralltid var nio månader och tjugosju dagar. Tre ord. Tre ord som gjorde att jag gick sönder. Tre ord som ändrade mitt liv. Tre ord som tog dig ifrån mig.  Ny tjej har du med glädje då jag bär bådas sorg på mina axlar...

Av Luna - 27 september 2014 23:11


Orkar inte höra ''Jag vet inte mer'', ''orkar inte mer'', ''jävla distans''. Jag vill inte missa dig. Har inget att göra, sitter och gråter as usual. Jag mår ba inte så bra atm. Hela året som började skit har blivit ennu värre. En mardröm.    ...

Av Luna - 13 september 2014 08:47

Hej! Idag ska jag intr göra så mycket, ska först åka in till centrum för att göra min kompis skoluppgift och sen ska vi typ lana. Jag ska försöka hitta en keps på stan för att ja skulle gärna vilja ha en :3 Fin bild jag tog igår älskar hur man kan ...

Lel

Av Luna - 30 augusti 2014 00:10


Lite bilder från idah cx

Av Luna - 29 augusti 2014 21:43

    hell yeah, har lite cozy time med min bästa vän idag. :) wll vi har inte umgåtts på en väcka sååååååååååå. Här ligger hon haha.  Blev inge spel idag heller. Men ska se om jag får chansen att köpa imårn, beställer datorn imårn ochså. det bli...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards